Is het festival van Bjorn in gevaar?

Is het festival van Bjorn in gevaar?

Acht augustus organiseert Bjorn een groots Utopia festival. Maar de kaartverkoop loopt nog niet zo denderend aldus Mark en gaat daarom het gesprek met de organisator  aan.

Mark vertelt Bjorn dat hij zich zorgen maakt, er zijn namelijk nog maar dertig kaarten verkocht. En dit terwijl Bjorn een hoog aantal bezoekers genoemd heeft, er zou makkelijk 1000 man kunnen komen. Daarom raadt Mark Bjorn aan om actie te ondernemen. Ze werken samen met een andere partij en deze zou voor promotie zorgen. Maar we zijn nu al drie weken bezig om flyers, banners etcetera te krijgen. Ik vind het allemaal te lang duren naar mijn mening. Ik wil nu snel schakelen. Bjorn antwoordt dat hij het ook te lang vind duren. Hij was het liefst drie weken geleden al doen.

Mark geeft aan bij Bjorn dat hij hem wel als boeman mag gebruiken als hij de andere organisatoren een beetje onder druk wil zetten. Onze financiële man Mark is een beetje ongerust. Wanneer kunnen we de deadline stellen? Wanneer kunnen we de flyers verwachten? Wanneer gaat de marketing? Bij ons loopt het gewoon niet. We zitten er sterk aan te denken om het te cancelen. Bjorn benadrukt dat hij vandaag al wilde bellen voor zekerheid. Ik wordt er ook een beetje zenuwachtig van. Zal het nog goed komen met het festival van Bjorn? Gaat het nog wel door?

Beoordeel dit bericht:
[Totaal: 0    Gemiddelde: 0/5]

Hou a.u.b.uw reactie netjes. Mocht dit niet gebeuren kan uw reactie verwijderd worden!   In enkele gevallen kan het even duren voordat een reactie verschijnt, deze dienen handmatig goedgekeurd te worden. Bedankt voor uw begrip.

Er zijn 2 reacties op dit artikel
  1. anneke at 14:35

    Wat ik me af vraag als hun op hun werk zo iets moeten doen het organiceren of de boekhouding of wat dan ook , dat ze tegen de baas zeggen o dat doe ik morgen wel ook al is het pas 12 uur
    Ze moeten dit toch beschouwen als werk

  2. Marja at 20:34

    Nee, het komt niet goed. Het is vakantietijd, festivals zat buiten utopia . De doelgroep die Björn wil bereiken kijkt geen utopia

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *