Ramona roept iedereen bijeen voor een nieuwe kledinglijn

Ramona roept iedereen bijeen voor een nieuwe kledinglijn

Ramona besloot de bewoners bijeen te roepen voor een bespreking. Het is druk de laatste tijd, we hebben al aardig wat centraals beschreven. Enfin, de reden van deze bijeenkomst lees je hieronder en uiteraard wat er besproken is.

Zodra iedereen er klaar voor zit neemt Ramona het woord. Ze laat weten dat er volgens haar iets ontbreekt in de huidige merchandise van Utopia. Ik heb tijdens de markt gemerkt dat de bezoekers een beetje klaar zijn met de huidige kledinglijn van Utopia. Daarom wil ik er nieuw leven in blazen, maar daar heeft heb ik wel een investering van 850 euro voor nodig. En vraagt de groep vervolgens om toestemming, Verder legt ze uit dat ze een kledinglijn op wil richten met als doel de mode van 2016. Longshirts, oversized sweaters en shirts met hoge splitten voegt ze eraan toe.

Jessie laat weten het een goed idee te vinden maar stelt wel voor om van alle kledingstukken eerst één exemplaar te bestellen om de kwaliteit goed te kunnen bestuderen. Verder waarschuwt hij dat een té grote diversiteit binnen de kleding verkoop een killingpoint kan zijn. Dit omdat mensen op een bepaald punt verzadigd zijn op gebied van kleding souvenirs.  Andere bewoners komen vervolgens met nog meer ideeën waar Ramona geïrriteerd door raakt. En laat dit de rest dan ook weten. Ik heb meerdere malen gevraagd naar input, maar toen kreeg ik het niet. En nu tijdens het centraal gaat iedereen opeens tegen mij in. En laat weten dat de rest meer initiatief had kunnen tonen. De discussie vloeit nog even voort maar uiteindelijk krijgt Ramona toestemming voor een nieuwe kledinglijn. Nu is de grote vraag zal het ook goed gaan lopen?

 

Beoordeel dit bericht:
[Totaal: 17    Gemiddelde: 3.2/5]

Enkel nette reacties. Mocht dit niet gebeuren kan uw reactie verwijderd / niet geplaatst worden!   In enkele gevallen kan het even duren voordat een reactie verschijnt, deze dienen handmatig goedgekeurd te worden. Bedankt voor uw begrip.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *