Jessie doet een klanttevredenheidsonderzoek

Jessie doet een klanttevredenheidsonderzoek

Een nieuwe dag in Utopia is aangebroken, tijd voor nieuw Utopia nieuws. Zo heeft Jessie de groep bij elkaar geroepen in een centraal.

Hij opent het centraal met een klanttevredenheidsonderzoek. Hij wil dat het ontvangen van een Utopia pakketje een echte belevenis wordt. Zelf neemt hij de rol van postbode aan en bezorgt de bewoners vervolgens een pakketje. Victoria is de eerste gelukkige die er één mag ontvangen. Ze vraagt aan Jessie of ze hem gelijk mag openmaken. Ik weet het niet, wat doe jij normaal gesproken als je een pakket ontvangt reageert Jessie. Victoria bedenkt zich geen seconde en scheurt het plastic open. Er zit een persoonlijk ontworpen bomberjack in, waar alleen maar liefde op staat. Jessie vraagt welk cijfer op een schaal van 1 tot 5, Victoria geeft voor haar bestelling. Ook een aantal andere bewoners ontvangen een bomberjack, vest of broek uit The Millionaires kledinglijn en moeten hiervoor een cijfer geven. Boyd noteert de cijfers en evalueert de uitslag. Hij heeft erop gelet wie blij keek en wie ook daadwerkelijk zijn of haar item heeft aangepast. Ook wordt de manier van openmaken benoemd. Ik kan concluderen dat iedereen de dichtgeplakte kant van de zak zoekt om het pakket daar open te maken en daarna lacht bij het zien van het product voegt hij eraan toe. Jessie vult aan dat het dus belangrijk is om de artikelen ondersteboven is de zak te doen, aangezien de plakstrip op de onderkant van de verpakking zit. Jacco die dit onderzoek ook nauwlettend in de gaten heeft gehouden, merkt op dat het ook opviel dat persoonlijke berichten erg gewaardeerd worden. Een handgeschreven kaartje van de Utopia bewoners dus. Ook moeten er retour stickers worden aangeschaft. De bewoners zijn weer een stap wijzer om het bestel en aflever proces nog verder te optimaliseren.

Beoordeel dit bericht:
[Totaal: 11    Gemiddelde: 3.3/5]

Enkel nette reacties. Mocht dit niet gebeuren kan uw reactie verwijderd / niet geplaatst worden!   In enkele gevallen kan het even duren voordat een reactie verschijnt, deze dienen handmatig goedgekeurd te worden. Bedankt voor uw begrip.

Er zijn 3 reacties op dit artikel
  1. anneke at 13:23

    Slijmen slijmen en en nog eens slijmen. Hij denkt zo dat er mensen zijn die dan niet op hem stemmen.
    Ik hoop echt dat Ramona der aan der afspraak houd om stemmen te geven aan Jessie.
    Maar dat zal wel niet want hij is bij de ondernemers en dan durft ze niet.

  2. Luna at 15:58

    HAHAHA!
    Ja, een klanttevredenheidsonderzoek tussen de mensen die de item maken.
    Kom op weet Jessie niet dat hij dat beter naar de klanten kan sturen dan naar de mensen die daar wonen?
    Als hij straks gaat zeggen ”de klanten waren allemaal tevreden” dan ga ik helemaal kapot.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *