Ondanks een klacht ontvangt Franny toch een klant!

Ondanks een klacht ontvangt Franny toch een klant!

Franny heeft een klant voor Frantastic Nails. Als de klant binnenkomt voor Franny geeft ze aan dat ze vandaag had willen afbellen vanwege een klacht over de lijm. De klant geeft echter aan er vertrouwen in te hebben. Bovendien zegt de klant slechter dan dit kan het niet worden. Franny zal ter compensatie wel wat geld terugstorten. De klant neemt in de silo plaats op een stoel. Franny gaat aan de slag. Gaat Frantastic Nails alsnog een succes worden?

Beoordeel dit bericht:
[Totaal: 8    Gemiddelde: 3/5]

Enkel nette reacties. Mocht dit niet gebeuren kan uw reactie verwijderd / niet geplaatst worden!   In enkele gevallen kan het even duren voordat een reactie verschijnt, deze dienen handmatig goedgekeurd te worden. Bedankt voor uw begrip.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *