Cemal heeft een zakelijke klant onjuist behandeld

Cemal heeft een zakelijke klant onjuist behandeld

Een nieuwe dag is weer begonnen. En deze morgen wordt al snel duidelijk dat er iets mis is gegaan bij de communicatie van een zakenrelatie.

Kevin vraagt aan Billy en Cemal of ze even met hem aan de keukentafel willen zitten. Kevin wil een hartig woordje met de twee spreken over het mailcontact met één van de standhouders. Kevin ontving namelijk een verontrustend mailtje van een zakenrelatie. De barbier die langs zou komen om een aantal bewoners te knippen en ook aanwezig zou zijn tijdens de markt, vertelde dat hij niet meer langs wilde komen. Billy kijkt heel verbaasd als ze hoort wat er in de mail geschreven stond. Sorry hoe het allemaal gegaan is maar het is k*t als je een tussenpersoon bent van een tussenpersoon leest Kevin hardop voor. Billy legt vervolgens uit dat zij aan Cemal had gevraagd om een mailtje voor haar te sturen maar dat ze niet wist dat Cemal zulke woorden had gebruikt.
Cemal beseft zich nu ook dat de communicatie wel wat zakelijker had gekund. Om het goed te maken biedt hij aan om de standhouder vandaag te bellen en hem persoonlijk zijn excuses aan te bieden. Hopelijk is het niet te laat en wil de barbier alsnog langskomen tijdens de markt.

Beoordeel dit bericht:
[Totaal: 13    Gemiddelde: 3.5/5]

Enkel nette reacties. Mocht dit niet gebeuren kan uw reactie verwijderd / niet geplaatst worden!   In enkele gevallen kan het even duren voordat een reactie verschijnt, deze dienen handmatig goedgekeurd te worden. Bedankt voor uw begrip.

Er zijn 3 reacties op dit artikel
  1. Aleid at 11:59

    Ja als er iets gedaan moet worden moet je het zelf doen en niet afschuiven
    Geef de Barbier groot gelijk dat hij niet meer wil komen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *