Franny krijgt een mail van een ontevreden klant

Franny krijgt een mail van een ontevreden klant

Merel zit achter de computer en leest een mail. Er is een e-mail binnen gekomen voor Franny, het is een klant die niet tevreden is. Shelley stelt dan ook voor om naar Franny toe te lopen. Franny gaat snel uitzoeken waar het mis gegaan kan zijn. Je moet er echt een oplossing voor zoeken, dit kan echt niet benadrukt Merel nog aan het einde van het gesprek. Laten we hopen dat deze klacht geen vervelende gevolgen gaat hebben!

Beoordeel dit bericht:
[Totaal: 10    Gemiddelde: 4.1/5]

Enkel nette reacties. Mocht dit niet gebeuren kan uw reactie verwijderd / niet geplaatst worden!   In enkele gevallen kan het even duren voordat een reactie verschijnt, deze dienen handmatig goedgekeurd te worden. Bedankt voor uw begrip.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *